walking without destination

Klockan är över halv fyra och jag ligger fortfarande i sängen med datan i knät, Det var en händelserik dag igår
 eller iaf annorlunda pga vissa saker, ska iaf sammanfatta lite för jag vet att alla är grymt intresserade av mitt liv!
Hej onödig skoldag, slutade vid tio tiden, fast vi stannade kvar endast för att smaska i oss den goda taco buffén haha
Efter åkte booty hem till mig, och vi gjorde som jag älskar med henne haha, när kvällen närmade sig blev man orolig för vad kvällen skulle bjuda på, dt slutade med fest elr ja typ ngt slags krök som kunde varit fest, vet inte riktigt ;)
Det var helt okej och man äter lite fylle mat, typ ngra pommes på donken där man blev igenkänd av en snubbe som frågade ut vart vi träffats haha, följde med till bussen med booty men ist för att följa med gick jag till Peddis som ringde och ville att jag skulle komma, det var de sjukaste där, de var fan långt bort, när man väl kom dit var man mycket välkomnad av killarna haha, men oups hej tjejer som har problem? ;)
drog iaf därifrån och bara efter en bit får man sällskap av någon kille som heter alex som tydligen vill prata och vara social och de brukar vara min sida oxå, så vi snacka på två främlingar, slutade med att han väntade på mitt tåg som gick 05:42,  sen försökte han slå på sin charm och startade lite raggning haha, försökte göra de bästa av situationen och sa att jag kunde ta hans nummer ist, så slipper man bli terrad av honom haha!

Nu skriver jag bara på här, men måste in i duschen! för ska snart ska man träffa bella och äta middag, kommer bli myspys! sen ska booty komma, dricka & snacka lite skit, sen ska vi på partaj inte alls långt ifrån :)
så puss på oss!

// The boytoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0