trettioförsta mars tvåtusennio

Jag är sjuk. Sjuk, sjuk och sjuk. Jag hatar att vara sjuk. Speciellt när man inte ligger så bra till när det kommer till närvaro i skolan, pga att jag ALLTID är sjuk. Får ta och fixa till det här alltså. Hade en väldigt eller jag två väldigt konstiga drömmar inatt/imorse som jag inte känner för att dela med mig här.. Kan säga att den ena involverade att jag fick ett barn, den andra involverade en kompis och en massa bussar. Sov iallafall till halv elva idag, kändes lite med tanke på att jag vill bli frisk som sagt.

Helgen kan jag ju berätta om för att göra det här inlägget lite positivt! I fredags hade jag som sagt fest, och hej och hå fyfan vad kul det var! En jävla massa dansande och självklart drickande med rätt personer kan aldrig bli fel. Visst, lite saker har gått sönder och så, men det är väl smällar man får ta antar jag haha. Lördagen däremot kom snabbare än vad jag velat. Fredag hela veckan hade varit bra.

Lördagen innefattade en jävla massa städning, tack för hjälpen <3, lite bakismat med bästa Boytoy och sen party igen på kvällen! Det var också kul där, med en väldigt intressant lampa. Efter ett tag gjorde den så att man blev illamående men vad ska man göra åt saken haha. Kom hem till mig med Boytoy vid fyra, somnade halv fem.

Söndagen bestod utav lite städning och OC. Kollade på säsong ett hos pappa. Sen kom han hem med massa små vårrullar från Pucken. Åh så gott det var! Kollade på OC iprincip hela kvällen, var bakis även då.

Måndag, igår alltså. Inte den bästa dagen för mig. Gick inte till skolan eftersom jag började må väldigt dåligt dagen innan. Gjorde inte speciellt mycket, antar att jag kunde pluggat mer än vad jag gjorde. Kollade iallafall klart på OC, första säsongen, började även med andra säsongen igen. Haha jag vet jag är en OC-nörd.

Idag, nu, klockan är lite efter två. Jag mår fortfarande inte alls bra. Men jag måste pallra mig till plugget imorgon, inte kul nej eftersom jag inte mår bra. Men jag känner mig lite bättre i halsen iallafall så det är ju positivt. Idag blir det att plugga psykopater och kolla på OC. Pluggar när jag kommer till mamma och kollar OC hos pappa nu. Det är det bästa haha!

Dagens låt : Goodbye - Miley Cyrus

BOOTYLICIOUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0