taxi räddar alla nätter!

Vet inte vart jag ska börja. Kanske med att säga att jag inte kan sluta skratta åt mig självpå bilderna från i Fredags. Där snackar vi härliga tider alltså. Haha. Någon som inte var lika härligt var nyss när jag skulle ta mig hem och upptäckte att det inte gick några tåg som passade förens vid hav 6 imorgon-bitti. Ringde självklart min käraste O och han fick hjälpa mig. Dock blev det ingen skjuts av honom, för han hade tydligen precis varit ute på krogen, så dåt blev det inte som jag hade hoppats på utan han hjälpte mig istället att fixa fram en taxi.
Var  för dom som inte vet, ute och busade i Enskede ikväll. Mörkt ställe det där. Tur som fasen att vi har ledigt imorgon iallafall! Nu ska jag kolla klart på sista avsnittet av The City och sen gå och lägga mig. Har lite saker jag måste hinna med imorgon känner jag.






/Paaaarrtyyylicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0