Sun on snow

Hii, tisdagen var en hel dag med min jätte fina bästa vän bella, började med att vi tralla runt i centrum och detta ledde sedan till att vi åkte hem till mig käka, snacka skit kolla lite på bolt och sen åkte på bio och kollade watchmen!
Filmen var låång och jag fattade i princip ingenting, spillde ut alla popcorn på marken haha,
fick en man att skrika att vi skulle vara tysta, sprang iväg från en kille som var skum,och hon var sötaste när vi upptäckte att alla är tillsammans, bella söker kille hära, som om du är schysst och trevlig så äre bara att höra av sig!
Hon sov även hos mig! jag ver ledig men inte hon tihi, så hon gick medan jag sov, i know de var mys!
Hade studiedag idag då alltså, vaknade vid ett tiden och tillbringade dagen med S :)
Nu ska jag duscha och sen antaningen glutta på grey's anatomy eller kyle xy !

Bästa låten att lyssna på innan man ska sussa,   Joshua Radin - only you

// The boytoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0