Shopaholic på riktigt..

Idag var jag i stan, igen. Har jag ett beroende av shopping när jag har pengar? Ja. Fast denna gången har jag pengar kvar, så det är skitbra! Har tillochmed pengar till helgens nöjen haha. Fyfan vad peppad jag är inför helgen , skoja inte! Fredag kommer bli grymt kul, party at my place you know! :D

En jävla massa kort lär bli tagna på festen också, så en hel del bilder lär dyka upp här på bloggen. Kanske inte så speciellt smickrande men är det fest så är det!

Huset ikväll då, får hoppas på att jag även hinner träffa Adam efter att han har spelat och varit duktig. Kanske får en glass, ni vet som man brukar när man varit duktig och gått till doktorn eller så. Haha nej nu är jag tråkig. Men en VÄLDIGT stor kram ska han iallafall få. <3

Sitter och lyssnar igenom en del utan låtarna till festen på fredag, ojojoj vad vi ska dansa! Hoppas bara mamma blir frisk och åker till sälen, hur fan blir det annars? :O Aja allt löser sig får jag hoppas, det verkar dock som att denna fest kommer mer än hälften av människorna vara helt nyktra, fast man kan ju ha kul utan dricka också..

Nej nu orkar jag inte skriva mer, kan ju säga att jag har köpt två par skor, klackar såklart och tänker snart börja använda dessa och många andra nu när det förhoppningsvis börjar bli torrt och vårigt ute!

Bootylicious

Kommentarer
Postat av: old friend of boytoy (girl)

heeej där=) en fest utan drickande brukar bli ganska stel och trist, om du har ont om roligt partyfolk så har jag en del till hands ;) snygga killar ingår såklart haha;P

xoxo

2009-03-26 @ 22:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0