Looking from a window above

Fan vad dåliga vi är på att skriva här i bloggen, inte bra nej! Dagens bravader = inga. Eller jag klarade av att kolla på Seven Pounds utan att fälla en enda tår. Bild kommer efter detta inlägg på Will Smith som förövrigt är en jävligt bra skådespelare. Sen att han fortfarande ser bra ut är ingen nyhet.

Fredagen spenderades i Kärrtorp med mina underbara vänner Boytoy, Partylicious och Sandra. Festfestfest var det där, det var trevligt. En bild läggs upp i slutet av detta inlägg. Boytoy kanske slänger upp någon också.
Lördagen spenderades framför datorn, eller ja framför filmer liggandes i soffan och vara rejält bakis.
Mådde dock bra i söndags, tills min jävligt jobbiga huvudvärk startade.

Stannade hemma från skolan idag, huvudvärk och massa jävla skit som inte är bra med mig just nu. Varför ska man bli sjuk igen? Jag ska ändå till skolan imorgon, kan inte missa mer nu. Så säger jag varje gång jag är sjuk men va fan.



ENJOY - Bootylicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0