I'm down on my knees

Oh nu var de ju ett tag sen man skrev^^  inte bra! Måste bättra mig väldigt mkt!

Jo dagen har ju gått rätt segt ända tills jag såg film med C.

Det vart Saw5. Vi skulle ha behövt killsällskap när killen i början blev skuren mitt itu och händerna vart krossade. MUMS sådant gillar vi om något. Vi funderade på att börja göra sådant också. Sicken tur att man är anonym i den här bloggen hehe.

Jag har även kommit fram till att alla snygga och bra killar är upptagna. Och jag säger bara, vad är meningen att flirta med en tjej om man redan har tjej. hum ja kan ni svara på de? Kanske för att jag är sjukt mkt bättre å snyggare kanske....jo det tycker jag att vi kommer fram till. Och dessutom att han hellre vill ha mig. Jo så är det. Lalala.

//ShakeChic


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sista delen, inte sant !

2009-03-16 @ 18:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0