I'll be love's suicide

Kände för att skapa lite partystämning såhär på denna mysiga lördagseftermiddag, därav pepplåten! Som sagt så var fredagen händelserik, eller ja inte väldigt men. Skolan var som sagt sjukt nice, jag var bara på en lektion. Hade lite ärenden sådär på morgonkvisten. Tacos i skolan var väldigt gott MHM. Åt även väldigt god mat till middag efter att ha varit och haft det väldigt kul hos Boytoy.

Drog till Huset senare på kvällen för att där träffa Shakechic och hennes granne, trevliga tjejer det där alltså. Kollade lite på några som rappade för fullt och några dansare. Helt okej må jag säga. Vid halv tio snåret mötte jag Boytoy i centrum, vi åkte på något som kunde ha varit partyparty. Det var nog mer krök som beskrevs tidigare i Boytoys inlägg. Var hemma vid fyra iallafall så det var ganska skö nt. Fast jag vaknade redan halv tio imorse, inte bra inte bra.

Pappa var söt och köpte goda mackor och SKINKA till mig till frukost haha. Japp jag sov hos pappa dårå. Mamma var också söt som hade köpt hårfärg till mig så att jag kan bli lite fin i håret igen. Så Nina kommer hem till oss och färgar håret på mig, äter middag med oss och sen fortsätter mamma, Nina och lillebror min att mysa medan jag drar till Boytoy på förkrök! Skitbra blir det, trots att jag knappt har dricka kvar eller något. Det löser sig alltid.

Nej nu ska jag vila lite (tror jag) innan Nina kommer hit och börjar dra i mitt hår haha. Skriver senare va. Eller imorgon!

Bootylicious - fel kille att bli intresserad av, fel kille..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0