Hörde jag någon säga paaarty?

Hola guapos!  Hade mysigaste fredagen någonsin, först vare in till stan och fika med erik och nagi, sötarna ni är bara så bra! Svårare killkompisar får man leta efter, puss
Efteråt vare bara att träffa niklas å köpa lite å lala hem till booty, sen gå hem äta + fixa sig, Behövde även vila lite, så hann inte med föret hos henne, förlåtis, Sen vare PAARTÄÄY, som sagt vid körrtorp typ, blev mötta där å skummaste att jag hörde mitt namn fyra gånger, utan att veta vad de sa eller vilka de var som pratade, scaary, Iaf drog vi igång och bara är som vi alltid är flicks! Först lite problemo, men sen äre cool, booty sötaste som var lite full med party som även joinade detta med henne, första gången jag får ta hand om dem lite :D haha!
Sen fick man ju sova över där och det var mysmysmys! (a)
Somnade vid fyra och vaknade vid sex så att snacka om trött!? Åkte sen till staden och åt donken mahaha, en kille där fick damp och snackade om spermabanker och skit för sig själv typ.. hjälp
Jag somnade när jag var hemma och var helt död, kollade fan på melodifestivalen!! inte min grej direkt
jag måste bara säga, söt!

Började med drickan i köket!



 
Japp jag har kåta vänner, som jag gillar mest!



// BoyToy


Kommentarer
Postat av: E

SÅ jäkla snygga ni e!! moahaha <33

2009-03-17 @ 13:31:25
URL: http://fucknames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0