Cause now I really wanna get inside of you

Seg dag idag, fast ändå kul. Nu är det spikat! N och jag spelar in Hallelujah snart, nervöööst eller vad.. Partylicious blir borta i helgen fucking båt. Fest imorgon antagligen, vore kul som fan! Kanske på lördag också, nicenice. Nästa helg ska det bli kul som fan hoppas vi. PARTEY at my place (förmodligen).

Sitter och peppar nu, vet inte varför. Snart tar tröttheten över dock och jag går strax och lägger mig. 40 year old virgin innan man somnar dårå.

Gårdagen spenderades hemma först själv, sedan med mamma och bror. Fick sedan sällskap av bästa O. Kollade film och snackade lite. Vi gick upp ganska tidigt idag ändå, skola skola. Spanskan var tråkig, matten var kul (inte själva arbetandet dock), just det. Idrott hade vi också. Musiken var väl roligast, kan lite lite lite gitarr nu. Yäy.

Jag känner att det här inlägget inte blev speciellt bra från min sida, kan skylla på tröttheten. Tränade idag också, grymt skönt.

Bootylicious - attentionwhore


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknis eris :) / gissa vemis:D <3

2009-03-20 @ 19:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0